vineri, 20 ianuarie 2012

De-ai sti ce grea e despartirea...

De-ai sti ce grea e despartirea
Cand ai iubit cu adevarat
Cand vezi starpindu-se iubirea
Si visul nostru-i spulberat.
Si cel de care ma legase
O dragoste cu-adevarat
Si-a luat adio de la mine
Si-a luat adio si-a plecat.
Acum ca tu esti fericit
Si pentru veci ne-am despartit,
Cand vina nu-i decat a ta
Cum poti sa uiti? Nu pot uita.
Trecutul acela blestemat
Cand te-am iubit cu-adevarat
Crezand ca tu vei fi al meu
Si fericiti vom fi mereu.
Dar te-ai lasat influentat
Si pe alt drum ai apucat
Cand o straina a venit,
Si fara mila te-a rapit.
Nu te-a intrebat ca te-am iubit,
Nu te-a intrebat ca am suferit,
Nimic,nimic nu te-a intrebat,
Iar tu i-ai spus ca ne-am certat.
Ce tare imi bate inima,
Din piept sa sara parca-ar vrea
Sa vina repede la tine
Sa-ti spuna ca n-ai facut bine!
Dar cum ma voi putea abtine

S-o vad tinandu-te de mana,
Razand cu tine fericita,
Iar eu cu inima zdrobita...
Dar ce am eu cu viata ei?
Iubeste tu pe cine vrei!
Tinandu-va mereu de mana,
Pe inima ea ti-e stapana!
Si cand o fi la nunta ta
Te roaga inimioara mea
La lautari le spui asa :
Sa cante cantecul iubiri
''S-au scuturat toti trandafiri''
Caci trandafirii ce-nfloresc
Sunt pentru ce-i ce se iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu