vineri, 13 ianuarie 2012

Ani de liceu.

Astazi plec la scoala cu lectia neinvatata sperand ca profesorul sa nu ma asculte.Intru la ora ma asez in banca si incep sa imi scriu in palma ce era mai important din lectie,avand timpul necesar deoarece eram la jumatatea catalogului.Profesorul asculta cativa elevi dupa care spune Neagu Roberto este?,eu crezand ca face prezenta ,ridic mana si spun prezent,iar acesta imi spune sa ma ridic in picioare si sa spun lectia.Fac cum spune proful si incep sa citesc cate putin din palma, acesta ''lup batran'' se preface ca nu vede ce fac si ma lasa sa spun tot ce aveam scris in palma.Eu bucuros,crezand ca l-am pacalit zambesc la acesta si intentionez sa ma asez insa profesorul imi spune sa vin in fata clasei si sa arat palma colegilor.Neavand ce face am aratat palma colegilor,acestia incepand sa rada.
Imi cer scuze si imi reiau locul in banca.Acesta spune sa ii duc carnetul si maine sa vin cu parintii la scoala.Imi trece nota in carnet dupa care imi zice sa iau carnetul.Acum stau si ma gandesc cum sa fac ca parintii mei sa nu vada aceasta minunata nota.Nu stau mult pe ganduri si imi vine in minte o idee sclipitoare.Ii cer colegului un pix si langa acel 1 pun un 0 si asa am rezolvat problema:))

Un comentariu: