sâmbătă, 24 decembrie 2011

Craciunul

   Astazi vine mosul.
 Il asteptam cu totii in fiecare an ,insa unii dintre noi il asteptam sa vina cu sanatate, fericire si impliniri in cariera.Cand eram si eu mai mic imi faceam lista pentru Mos Craciun cu 2 saptamani inainte gandindu-ma ca dak ii scriu mai din timp acesta are timp sa imi citeasca scrisoarea si sa imi aduca ce-mi doresc.
Acum ca am crescut nu il mai astept pe Mos Craciun ci pe Iisus Hristos si nu imi mai doresc jucarii si diferite obiecte ci doar un singur lucru,SANATATE. Astazi 25 decembri sarbatorim Nastere Domnului impreuna cu familia si ciocnim in cinstea Lui.
Odata cu Nastere Domnului va urez Craciun Fericit alaturi de cei iubiti voua si sper sa va deschideti poarta inimi atunci cand Iisus Va bate la ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu